Receiver uit Hong Kong Vortexsound kent iemand

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
nick.jong
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 24 okt 2005, 0:52
Locatie: Heemskerk

Receiver uit Hong Kong Vortexsound kent iemand

Bericht door nick.jong »

Hallo, kent iemand deze versterker? Hij komt uit China.
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

Linkje?

Jan.
nick.jong
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 24 okt 2005, 0:52
Locatie: Heemskerk

Vortexsound

Bericht door nick.jong »

Linkje van de Makers:
http://www.fortex.com.hk/
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Bericht door pompebled »

Welk type had je in gedachten?

Persoonlijk zou ik er maar één hoeven; die met een phono ingang...

Groeten, Jan.
Plaats reactie