PC subwoofer regelknopjes

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Nils_vn

PC subwoofer regelknopjes

Bericht door Nils_vn »

De hond heeft de regelknopjes van de subwoofer aanzien als snoepgoed (don't ask) Zodus ziet die er nu zo uit

Afbeelding

Weet iemand misschien waar ik soortgelijke knopjes kan vinden om er over te schuiven?
SARK

Bericht door SARK »

Hoe zagen de oorspronkelijke knopjes er uit voordat de hond ze heeft verbouwd :?:
Nils_vn

Bericht door Nils_vn »

nou euh... gewoon grijs met een streepje in he :oops:
richard

Bericht door richard »

Een beetje elektronicawinkel op de hoek heeft vast wel bijpassende knopjes.
SARK

Bericht door SARK »

Ik durf niet te zeggen of er ook knoppen los te krijgen zijn die je zo op die stervormige as kunt schuiven, ik heb alleen knoppen gezien die met een schroefje aan de zijkant worden vastgezet op de as of met de "spantang" methode. Je moet er dan wel rekening mee houden dat de knop door de opening van de kast past :!:
Conrad:
Afbeelding
Je kunt ook eens bij een winkel als de Action gaan kijken of er niet een of ander apparaat(je) te koop is voor 1,99 euro waar van die knoppen opzitten :idea:
markje

Bericht door markje »

Je kunt even informeren bij Coditronix of DIL Rotterdam, die leveren het Display pakket en daar zitten als het goed is ook een berg knoppen tussen. Met een spantang kun je als het goed is ook op die stervormige asjes kwijt, even opmeten en je weet het zeker.

Met een knakenapparaat moet je even opletten dat het de goede asdiameter is, anders is het wel een optie, goedkoop iig wel.

Groeten Mark
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”