Wowly schreef:Net bericht van de chinezen: per set 9,50 euro. Niet concurrerend met de duitsers. daarbij zijn die duitsers ook nog eens verguld, en de chinezen niet. Uitgemaakte kwestie lijkt me.
Nog iemand goede tips voor een fraaie interlinkbekabeling.
Bart, wat voor kabel had jij het over en wat wil je er voor hebben. Stuur anders ff een PB-tje...
Jan
Voor zelfbouw van interlink kabel heb ik geen tips. Kimber Hero bevalt
me prima. Niet eens zo duur. Misschien ook na te maken, geen idee...
Vergeleken met (dure) koolstof kabels vond ik de Kimber Hero
veel breedbandiger zonder accent te leggen op een bepaald gebied.
Gewoon beetje getwist koperdraad. Jammer genoeg zijn ze niet zo lang,
maar misschien klinkt daarom deze gewone koperkabel prima. Trouwens,
ook bij LS kabel heb ik gemerkt dat ze niet kort genoeg kunnen zijn.
Liefst ook rood en zwart voldoende uit elkaar. Waarschijnlijk dan minder
capaciteit of minder onderlinge beinvloeding. Vanuit de theorie of vanuit
metingen misschien nauwelijks te verklaren, dus maar gewoon luisteren.
