Het doet nu nog pijn in mijn hart. Heel lullig dat dat bij een ruim 350 euro kostende driver is gebeurd. En dat terwijl ik nog het voorgevoel had dat het zou kunnen gebeuren en mijn vader over had ingelicht.
Maar goed er gebeuren ergere dingen op de wereld. Is er iemand die weet hoe ik dit proffesioneel kan repareren??
Bijvoorbeeld: welke soort katoen en welke flexibele lijm moet ik gebruiken om dit te fixen. Een Recone kit lijkt me wat overdreven. Hij doet het nog gewoon als nieuw, alleen er komt wat lucht uit bij zeer lage frequenties.
Alvast bedankt.
Zie foto voor de schade:
