Klein tweetertje
Moderator: Beheerdersteam
En de Vifa XT25 zonder buitenring? Ik heb 'm wel eens gezien voor ca. 40 euro (of $). Compact dingetje, vergelijkbaar met die van exactaudio.
Die hebben trouwens wel meer geinige dingen op basis van Vifa en scanspeak (of het is gewoon ss/vifa).
Die hebben trouwens wel meer geinige dingen op basis van Vifa en scanspeak (of het is gewoon ss/vifa).
- Soundexcel
Nee, ik bedoel niet de exact... Die had ik reeds gemeld hierboven.
Het origineel heet XT25NEO (of XT25NEO-4) en werd mij bekend door die coax van ASE (VIFA dld).
Kosten dezes is net ff boven de 45 euro (345 DK, hier).
Misschien eens informeren bij S&C. Iemand hier had het eens over dat lieve tweetertje op de toonbank meen ik me te herinneren?
Misschien dezelfde als deze?
Het origineel heet XT25NEO (of XT25NEO-4) en werd mij bekend door die coax van ASE (VIFA dld).
Kosten dezes is net ff boven de 45 euro (345 DK, hier).
Misschien eens informeren bij S&C. Iemand hier had het eens over dat lieve tweetertje op de toonbank meen ik me te herinneren?
Misschien dezelfde als deze?
Ik heb nog wel metingen van de vifa XT25 in NEO uitvoering maar wel met grote frontplaat gemaakt door Titus in mijn minimonitor. Als je daar wat aan hebt wil ik wel gaan graven.
De KT25N zou ik kunnen meten zodra ik mijn meetjig heb gemaakt en mijn meetsysteem op orde heb, die staan nog bij een vriend van me.
De KT25N zou ik kunnen meten zodra ik mijn meetjig heb gemaakt en mijn meetsysteem op orde heb, die staan nog bij een vriend van me.
- Jasper Joppe Geers
- Jasper Joppe Geers