Het fase verschuivings netwerk

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Bericht door Salamander »

Hey, moet je eens kijken wat ik heb gevonden.
http://www.gattiweb.com/images/dynaudio ... 3thumb.jpg

Hetzelfde vertragings-netwerk.
Maar i.p.v. 2 25 uF elco's 5 condensatoren van 4,7 uF De aanpassing zit voor de rest van het filter waarschijlijk in het lager rendement van de 17w-75.
Ik ga hem is uitproberen op dat rekending van gister.

Uhm dat is wel heel klein.
Hier kun je hem vinden onder Xennon.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Laatst gewijzigd door Salamander op do 12 apr 2007, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Deze link gaat beter: http://www.gattiweb.com/images/dynaudio/xennon3_3.pdf

Enneh ... ik neem aan dat je niet ohm maar farad (μF) bedoeld :wink:
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Bericht door Salamander »

SARK schreef:
Deze link gaat beter: http://www.gattiweb.com/images/dynaudio/xennon3_3.pdf

Enneh ... ik neem aan dat je niet ohm maar farad (μF) bedoeld :wink:
Ja, stom stom k'sliep half.
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”