Hey, moet je eens kijken wat ik heb gevonden.
http://www.gattiweb.com/images/dynaudio ... 3thumb.jpg
Hetzelfde vertragings-netwerk.
Maar i.p.v. 2 25 uF elco's 5 condensatoren van 4,7 uF De aanpassing zit voor de rest van het filter waarschijlijk in het lager rendement van de 17w-75.
Ik ga hem is uitproberen op dat rekending van gister.
Uhm dat is wel heel klein.
Hier kun je hem vinden onder Xennon.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Het fase verschuivings netwerk
Moderator: Beheerdersteam
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Deze link gaat beter: http://www.gattiweb.com/images/dynaudio/xennon3_3.pdf
Enneh ... ik neem aan dat je niet ohm maar farad (μF) bedoeld
Enneh ... ik neem aan dat je niet ohm maar farad (μF) bedoeld
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Ja, stom stom k'sliep half.SARK schreef:Deze link gaat beter: http://www.gattiweb.com/images/dynaudio/xennon3_3.pdf
Enneh ... ik neem aan dat je niet ohm maar farad (μF) bedoeld :wink:
