Winkel in belgië

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

Winkel in belgië

Bericht door mister 2 »

Kennen jullie winkels in belgie waar ze zelfbouwaudio spullen verkopen. Heb namelijk geen zin om telkens hondereden Km te gaan rijden om te gaan luisteren of spullen te gaan halen.
Rudy
Berichten: 1526
Lid geworden op: ma 29 nov 2004, 12:59
Locatie: Belgie

Bericht door Rudy »

mogen we weten vanwaar je bent ?

Wat niet wil zeggen dat ik winkels ken in belgie hoor :?
Naja, winkels op zich wel, maar geen luistermogelijkheden.

Groetjes
Rudy
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

Bericht door mister 2 »

Ik ben van brugge. Of toch daar dicht bij. Een winkel niet ver van sluis kan ook.
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

Bericht door mister 2 »

Zo te zien weet er dus niemand een winkel zijn. Is het zelfbouwaudio gebeuren populaurder in nederland mss?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

In Nederland is zelfbouw een stuk populairder denk ik, in Duitsland is het nog erger. Daar schijnen de zaken bijna op elke hoek van de straat te zitten...
Maar goed, in Belgie heb je http://www.diyparadiso.com/
Misschien is dat dichtbij voor je.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

was dat niet die in Antwerpen waar, hoe zeg ik dat politiek, je van moet houden? van wat ik me herrinner had ik daar verschillende geluiden over gehoord, van positief tot minder vleiend
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

Bericht door mister 2 »

Dat is idd al een heel stuk dichter. Heb meteen ook al ff gebeld. Als er nog zijn hoor ik het graag.
mister 2
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 13 mar 2005, 12:17

Bericht door mister 2 »

Aan de telefoon klonk hij vriendelijk en bleek een hele hoop kennis op zak te hebben. Zijn er mensen hier die er negatieve ervaringen mee hebben. Altijd wel handig om weten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Het is idd een bijzondere snuiter :D Maar ik heb er tot nu toe alleen positieve ervaringen mee. Overigens kun je heel goed bij hem afdingen en duur is ie zeker niet.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Excuse me: zéér tevreden over. Waarschijnlijk zijn door hem de prijzen van de scanspeak-units in NL fors omlaag gegaan. Heeft dan ook heftige ruzie met audio-components.....

Vreemde maar zéér vriendelijke en bekwame snuiter. Schroeft zonder problemen een NAGRA-buizenversterker uit elkaar om te kijken wat het nu helemaal is (volgens hem dus maar mediocre).......

Zijn winkel is zoals zijn website: rommelig maar met héél veel inhoud!!!!

E-bay lingo: A+++++++ seller!!
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

Jep,

ik vind Benny ook een toffe peer (heb er vaker gekocht). Wel vreemd inderdaad. 1 type unit wilde hij me niet verkopen omdat hij die niet goed vond. En hij wilde voorkomen dat ik later terugkwam om te melden dat ik hem bij nader inzien toch niet goed vond :)

Groet, Joris
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

vigier schreef:
1 type unit wilde hij me niet verkopen omdat hij die niet goed vond. En hij wilde voorkomen dat ik later terugkwam om te melden dat ik hem bij nader inzien toch niet goed vond :)
gouwe vent dus, aan dat soort dingen herken je echte professionals.
Plaats reactie