Ben bezig de tempo te bouwen. Hier en daar wat eigen ideeen toegepast maar de basis is gelijk aan het ontwerp van Tony. Heb wel een vaker speakers gebouwd maar deze zijn de best klinkende tot nu toe. De afwerking moet nog komen, meer foto's volgen later.
De groeten,
rob





