4 X klikken en dan vastlopen
Moderator: Beheerdersteam
4 X klikken en dan vastlopen
Ik heb hier al een paar weken last van en kan alleen verder op het
forum na opnieuw opstarten. Zelfde probleem trouwens bij het
forum van HEAR. ( zelfde engine ?? )
forum na opnieuw opstarten. Zelfde probleem trouwens bij het
forum van HEAR. ( zelfde engine ?? )
Re: 4 X klikken en dan vastlopen
Met IE heb ik er ook last van. Standaard gebruik ik Firefox en dat loopt het prima.mipo schreef:Ik heb hier al een paar weken last van en kan alleen verder op het
forum na opnieuw opstarten. Zelfde probleem trouwens bij het
forum van HEAR. ( zelfde engine ?? )
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
