Sugden A-28MK2 + P-28

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Baffie

Sugden A-28MK2 + P-28

Bericht door Baffie »

Hallo,

Ik ben nu in het bezit van een Yamaha ax-900 versterker en hij bevalt me goed. Maar ik wil toch weereens iets anders proberen, nu is mijn oog gevallen op een Sugden A-28MK2 + P-28 die ik voor ongeveer €400-450 kan kopen. Maar ik twijfel, omdat de yamaha me goed bevalt en ik ook vrij weinig over de Sugdens kan vinden. Ook moet ik ivm plaats en geldgebrek dan de Yamaha verkopen:( .De dingen die ik over vergelijkbare modellen lees (A-21) zijn allemaal bijzonder lovend. Maar nu de vraag; wat zouden jullie doen?
anonamemouse

Bericht door anonamemouse »

persoonlijk zou ik overstappen op de sudgen. ik heb hem persoonlijk niet, maar ik ken ze wel, en vind dat er een mooi open en warm geluid in zit.
yamaha heeft naar mijn mening een nogal kil geluid.

als het mogelijk is zou ik hem een paar daagjes proberen. of als je gaat luisteren je eigen versterker meenemen, en kijken of je die kunt aansluiten. dan zijn de cd speler en speakers niet de jouwe en het geluid dus niet wat je gewend bent, maar je kunt wel een vergelijk horen.

of overstappen op aaron... ik heb toevallig nog een leuke eindtrap in de aanbieding. :wink:
fgroen

Bericht door fgroen »

Gewoon doen. Dat is een overstap van hifi naar muziek.
Plaats reactie