Ik heb de spdif uitgang van mijn squeezebox direkt afgetapt van een 74HCU04 inverter welke gevoed wordt met 3,3V.
In de specs van de 74HCU04 vind ik niks terug over uitgangsimpedantie
Wat ik in principe wil is een zo hoog mogelijk uitgangssignaal (dus niet de 0,5V volgens de standaard aangezien de receiver in mijn DAC toch +/- 12V aankan). Maar dan wel netjes getermineerd op 75 Ohm uiteraard.
Iemand enig idee hoe ik dat in dit geval voor elkaar krijg?
In de oorspronkelijke schakeling is er een weerstandsdeler met 245R in serie en 107R parallel aan de spdif output.
Groetjes,
Ronald
