Ik wil nu een sub maken voor een kameraad van mij. Deze komt in een BMW 316 te zitten.
De woofer heb ik nog niet maar daarvoor is dit topic: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=3878
Ik maak hem zowiezo gepoort oid, om net ff wat meer eruit te halen. Ik ga het eerst proberen zonder amp.
Dus graag een woofer met hoog rendement.
Ik heb een ontwerp gemaakt op de pc, maar ik wil eigenlijk iets anders, maar ben er niet helemaal uit hoe.
Ik wil eigenlijk wat led gedoe erin hangen, met plexi glas ervoor oid. (Vind hij mooi
Hier ontwerp:




Hebben jullie nog tips ? Ook met dat plexi glas...
Groet jw
