probleem met DLSA pro software

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
GeertJ

probleem met DLSA pro software

Bericht door GeertJ »

wanneer ik in de software van het DLSA meetsysteem iets in de system parameters wil veranderen, en op oke druk, geeft hij mij altijd volgende foutmelding: "Error mic. sensitivity: Values between 0.1 and 100.0" met enkel een OK knop, waardoor ik dus in dit menu (measurement system setup) enkel maar op cancel kan drukken en dus geen andere gegevens kan aanpassen. Wanneer ik naar deze parameters ga kijken staat deze op 6.00 (wat volgens mij toch nog altijd tussen 0.1 en 100.0 ligt :roll: ). Heeft er iemand nog dit probleem, en wat is de evt oplossing?
Wat ik wil bekomen is dat ik op een sample rate van 51kHz met een FFT-Length van 4096, een FFT analyzer meting kan verrichten...
jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Nee, ik ken dit probleem niet. Probeer de waarde gewoon eens te veranderen naar 5 en kijk of het probleem blijft.
GeertJ

Bericht door GeertJ »

jup, probleem blijft :-(
zou er iemand (Jeroen?) iemand een config file kunnen maken met deze settings? (zie screenshot). als ik de configfile inlaad geeft het geen probleem...

alvast bedankt!
Bijlagen
scrsht.JPG
jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Ik hoop dat het hiermee lukt.
Bijlagen
Geert.zip
(606 Bytes) 166 keer gedownload
GeertJ

Bericht door GeertJ »

schitterend, het werkt!

merciekes jeroen!!
SARK

Bericht door SARK »

@Geert

Beetje late reactie maar toch :roll:
Ik weet niet welke versie DlsaPro software je hebt maar ik las op de website dlsa.de dat de update 2.31 een bug onder XP oplost:
Dlsa schreef:
Software Update DLSAPro2.31
Das DLSA PRO 2.31 Software Update ist bei Problemen mit Windows XP zu installieren.
Bei der Version 2.3 wurden teilweise die Eingabefelder im Menü Messsystem nicht korrekt übernommen.
Dieses Problem ist bei der aktuellen Version 2.31 beseitigt.
Die Installation erfolgt duch das Kopieren der DLSAPro2.31Deutsch.exe Datei in das entsprechende Verzeichnis der DLSA Version 2.3!
Plaats reactie