needle of lancetta
Moderator: Beheerdersteam
needle of lancetta
Welke meer geschikt voor grotere kamer ? Wellicht heeft iemand ze beiden gehad ?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
de bezem kast ? de voorraad kast ? of de trapkast ?weidok schreef:gokje ... in de kast misschien...b_force schreef:de untis kwijtWowly schreef:Ik heb de twee kasten nu bijna klaar staan voor montage van de Omnes audio BB 3.01, echter....ik ben de units kwijt!!!!![]()
![]()
Wowly![]()
![]()
![]()
, hoe doe je dat nou weer ?
![]()
![]()
(die 3 kunnen ook 1 zijn trouwens)
Ik heb de Lancetta al een tijdje spelen en heb ook de Needle er kort naast gehad. Beide met de TB-W3-875.
Persoonlijk vind ik het "laag" van de Lancetta sprekender, of anders gezegd in de needle klinkt het "laag" meer opgesloten en minder aanwezig.
In een gemiddelde woonkamer komen ze goed tot hun recht, luidsprekers niet verder dan 1,5-2 meter uit elkaar zetten ivm de plaatsing van de muziek.
Persoonlijk vind ik het "laag" van de Lancetta sprekender, of anders gezegd in de needle klinkt het "laag" meer opgesloten en minder aanwezig.
In een gemiddelde woonkamer komen ze goed tot hun recht, luidsprekers niet verder dan 1,5-2 meter uit elkaar zetten ivm de plaatsing van de muziek.
Ik heb ze beiden opgesteld staan en ze nog maar eens even vergeleken.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Needle, de Lancetta HE zoals ik ze heb staan klinken toch wel voller in het laag maar vind de balans in de Needle lekkerder klinken.
Beluisterd in een ruimte van 4 x 4 mtr.
In een groter ruimte (5x6) klinkt de Lancetta HE weer mooier omdat daar de laagste tonen meer in balans opgaan.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Needle, de Lancetta HE zoals ik ze heb staan klinken toch wel voller in het laag maar vind de balans in de Needle lekkerder klinken.
Beluisterd in een ruimte van 4 x 4 mtr.
In een groter ruimte (5x6) klinkt de Lancetta HE weer mooier omdat daar de laagste tonen meer in balans opgaan.
