
Op het oog is er slechts één afvlakelco gebarsten (50V 8700uF, drie pootjes, +,- , dummy rasterafstand 15mm) en zijn er een paar weerstanden warm geweest.
Deze weerstanden staan vlak bij de elco's en zijn op afstand van de print gemonteerd.
Ze zijn een beetje zwart, waardoor ik de kleuren niet kan onderscheiden, een schema zou dus een grote hulp zijn.
De trafo lijkt onbeschadigd en levert secundair keurig 2 x 30V.
Ook de aftakking voor de displayvoeding functioneert nog.
(Bij het inschakelen laat de display een signaal zien in één kanaal, ik denk dat dat de voedingsspanning, met één defecte elco is...)
Ik zal morgen achter een paar passende elco's aan en eens zien wat 'ie dan (nog) doet.
Groeten, Jan.
