Gerion schreef:
Deze lijken bedoeld om binnenin de box gemonteerd te worden.
Natuurlijk voorzag ik dit wel en bedacht ze op een plaat te monteren die ik in de dubbele baffle uitspaar zodat ik,
als de box klaar is, ik de plaat met speaker in de baffle kan laten zakken en vastzetten
Ja de mogelijkheid om deze unit met de frontzijde aan een behuizing vast te zetten is er door de iets dikkere
rubber/foam rand in het frame .
Je zou gebruik kunnen maken van een dubbele baffle.
De baffle waar de unit buitendiameter ingefreesd word en de unit normaal word ingelegd op 1 mm minder
diepte dan de max dikte van het frame incl. de dikke rubber/foam rand.
Vervolgens maak je nog een baffle welke iets groter is en daar frees je een kleinere diameter uit die netjes
aansluit op de binnenmaat van de rubber/foam rand.
De baffles verlijm/schroef je aan elkaar.
De eerste baffle past in de buizing en de tweede valt er overheen.
Een nette dikke baffle die goed aan de behuizing aansluit en je unit is mooi verwerkt.
Tadaa
