parameters gezocht van een vifa woofer
Moderator: Beheerdersteam
parameters gezocht van een vifa woofer
Hi,
Ik kan een paar nette Vifa M25WO-46 woofers kopen maar kan met geen mogelijkheid de parameters vinden.
Nu hoop ik dat iemand die per ongeluk ergens heeft liggen of weet met welke recentere woofer deze vergelijkbaar is.
mvg, xander
Ik kan een paar nette Vifa M25WO-46 woofers kopen maar kan met geen mogelijkheid de parameters vinden.
Nu hoop ik dat iemand die per ongeluk ergens heeft liggen of weet met welke recentere woofer deze vergelijkbaar is.
mvg, xander
- anonamemouse
Vifa M 25 WO-39-08 und Vifa M 25 WO-46-08.
Technische Daten:
Belastbarkeit: 80 W-RMS / 150 W-Max
Impedanz: 8 Ohm
Schalldruck: 90 dB (1W/1m)
Frequenzbereich: 25-2000 Hz
Resonanzfrequenz fs: 25 Hz
Gesamtgüte Qts: 0,29
Äquivalentvolumes Vas: 164 l
Einbaumaße:
Außendurchmesser: 261 mm
Einbaudurchmesser: 229 mm
Einbautiefe (incl. Korb): 88,5 mm
Korbrandstärke: 4,5 mm
Technische Daten:
Belastbarkeit: 80 W-RMS / 150 W-Max
Impedanz: 8 Ohm
Schalldruck: 90 dB (1W/1m)
Frequenzbereich: 25-2000 Hz
Resonanzfrequenz fs: 25 Hz
Gesamtgüte Qts: 0,29
Äquivalentvolumes Vas: 164 l
Einbaumaße:
Außendurchmesser: 261 mm
Einbaudurchmesser: 229 mm
Einbautiefe (incl. Korb): 88,5 mm
Korbrandstärke: 4,5 mm
Of je het een vervanger mag noemen weet ik niet, alternatief lijkt mij beter klinken in de oren.richard schreef:Volgens deze bron zou de M25WO-49-08 de vervanger zijn voor de "Vifa M25WO-39-08, M25WO-46-08, M25WO-09-08 und M25WO-05 aus T&A Criterion TMR 160 und TMR 120". Erg ruime toepassing lijkt het.anonamemouse schreef:Vifa M 25 WO-39-08 und Vifa M 25 WO-46-08.
Waarom ? type 46 is een unit welke speciaal voor een klant is gefabricidingest.
(op klant specificatie geproduceerd)
Je zal bij Vifa zelf moeten informeren of zij die klant willen melden aan je,
de gegevens van de unit zal je waarschijnlijk enkel van de klant kunnen bekomen.

wat ik tot nu toe heb gevonden, deze woofer werd oa gebruikt in de Arcus TM-88 (is alweer een ontwerpje van een jaar of tig trug)

ik heb het hele setje (zonder kasten) voor een paar tientjes gekocht dus ik ga er gewoon mee spelen en zal er wel een nieuw filter bij moeten bouwen, want wat er bij zit ziet er niet echt profi uit.

ik heb het hele setje (zonder kasten) voor een paar tientjes gekocht dus ik ga er gewoon mee spelen en zal er wel een nieuw filter bij moeten bouwen, want wat er bij zit ziet er niet echt profi uit.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
ik zou zeggen, loop eens een audio/speaker zaak in. Bij speaker en co oid hebben ze vast de datasheet
(ik spreek uit ervaring
heb eindelijk de moeilijk vindbare tc25tg-05-06 in mijn bezit
)
edit: ik heb hier enkel de datasheet van de vifa M25WO-48-08 (ipv de 46), weet niet of die er veel op lijkt ?
(plaatje heb je van ebay
)
Waarschijnlijk zit er niet giga veel verschil in, meestal is het design ietsjes anders waardoor een paar parameters een klein beetje verschillen.
edit: ik heb hier enkel de datasheet van de vifa M25WO-48-08 (ipv de 46), weet niet of die er veel op lijkt ?
(plaatje heb je van ebay
Waarschijnlijk zit er niet giga veel verschil in, meestal is het design ietsjes anders waardoor een paar parameters een klein beetje verschillen.