Eén van mijn eerste posts hier, dus eerst maar even kort voorstellen. Ik ben Lennert, woon in Amstelveen en ben door Ed ("Asterduc") vorig jaar door het zelfbouwvirus besmet (bedankt nog hé;) ).
Mijn eerste project waren zelfbouw ScanSpeak Reference Monitors SE, maar dan in een vloerstaande zuil. Ed heeft mij toen geholpen met de baffle, door daar mallen voor te frezen op zijn fantastische CNC frees. Daar luister ik nu met veel plezier naar (naar de speakers, niet naar de mallen...).
Echter, tijd voor een nieuwe uitdaging. Een versterker dus. Eerst gekeken naar de ExtremA van Sander, maar aangezien ik geen gebalanceerde bron heb, toch maar gekozen voor een UcD400. Ik heb gekozen om 2 monoblokken te maken, met een voeding opgebouwd met T-Network 4Pole caps (overigens is op de foto te zien dat ik de diodes voor de voeding nog mis...). Natuurlijk ook aparte voeding voor de Opamps, die overigens vervangen zijn door LM4562. Nu nog een simpele voeding met een 78/7912. Misschien vervang ik die nog eens door een 'audiofiele' 12v voeding.
Nu heb ik een vraagje over de layout in de kast. Maakt dat veel uit? Ik wilde het zo doen:

Wat denken jullie daarvan?
Thx.
Lennert