zo gezegd , zo gedaan , de kast in 18 mm mdf met de nodige bracings en 36mm baffle is echt al iets heel anders , toen gingen we de filter bekijken ... op een platiek voetje met overdreven veel lijm (die hadden ze beter in de kast zelf gebruikt) plakten wat goedkoop-ogende componentjes en dus dacht ik dat het ook een goed idee was om een beter filter te bouwen ...
alweer zo gezegd , zo gedaan ...
Ok dus , de kast , de filters , interne bedrading van supra , aansluitklemmen van michell ... en dan nu even testen...
nu blijkt een dual concentricunit op bepalde frequenties een kraakje te vertonen , het is niet veel maar het is er wel en das niet de bedoeling ... , de andere doet t prima , veel beter dan in originele kastjes met originele filters .
en dan nu de vraag , waar kan ik best die unit laten herstellen ?
Ik heb al geinformeerd of ik bvb zo'n unit nieuw kan kopen , maar bij Tannoy zelf is er geen meer in stock en ze worden al een hele tijd niet meer gemaakt...
Ik ben ook opzoek of ik voor een redelijk bedrag een 2é hands kan vinden maar dat is ook niet het geval .... dus een herstelling zal dan de enige oplossing zijn .
Ikzelf ban van Antwerpen centrum en t makkelijkst is natuurlijk een adres kortbij dat verminderd ook de prijs en risico van verzending ... maar ja als de beste en betaalbaarste nu een eind weg zitten is het maar zo... waar moet ik zijn voor goed & betaalbaar werk ?
Mvg , Benco.