Eerste plaatje

Jeroen
Moderator: Beheerdersteam

Het blijft zeker kriebelen...m'n vrouw wordt er gek van af en toe...jeroen_d schreef:Maar het blijft kriebelen he. En die nieuwe Peerless drivers zien er zo aantrekkelijk uit...
Jeroen
P.S. Ik zie op jouw homepage niets wat op een Ascendant lijkt. Heb je er een plaatje van?

Hoi Rudy, dat klopt dat dat visueel niet echt het gewenste resultaat geeft. Maar ik heb er nog wat tegen, ik vind het uit het midden plaatsen van de tweeter ook technisch een sub-optimale optie. Dat vermindert het difractie-effect in het frequentiedomein maar er vindt nog steeds uitsmering in het tijdsdomein plaats. Als ik dan toch serieus wat aan diffractie wil doen dan wil ik de oorzaak (hoeken van 90 graden) weghalen.Rudy schreef:Wat ook een mogelijke oplossing is is het niet in het midden plaatsen van je tweety tov je kast ( baffle ), maar dit geeft visueel niet egt het gewenste resultaat met je woofy vrees ik.
succes ermee
Groetjes
Rudy












