Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 14 jan 2007, 23:04
THANKS...
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » ma 15 jan 2007, 6:50
We shall see ... niets zo vervelend als spammers...
Kees
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 17 jan 2007, 17:43
Vandaag was een ontroerend moment...
liverhoggg heeft zich ingeschreven als gerespecteerd lid.
Haar andere hobby's hebben iets te doen met adult en webcams.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » wo 17 jan 2007, 17:53
ik vind de familie snapo ook typisch, maar dat zal wel een foutje zijn....
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 17 jan 2007, 19:39
Leeuwarden schreef: Vandaag was een ontroerend moment...
liverhoggg heeft zich ingeschreven als gerespecteerd lid.
Haar andere hobby's hebben iets te doen met adult en webcams.
Tsja, ik heb even gekeken en het was niets....zat geen geluid bij....
Dus maar verwijderd hier....
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 17 jan 2007, 19:44
Vinden jullie als mods het prettig als wij gebruikers dergelijke lieden hier even melden?
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 17 jan 2007, 20:13
Wat mij betreft wel. Ik weet niet hoe de andere mods er over denken, maar ik vind het wel een goed idee.
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927 Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door Digidoo » wo 17 jan 2007, 21:19
Edo schreef: Leeuwarden schreef: Vandaag was een ontroerend moment...
liverhoggg heeft zich ingeschreven als gerespecteerd lid.
Haar andere hobby's hebben iets te doen met adult en webcams.
Tsja, ik heb even gekeken en het was niets....zat geen geluid bij....
Dus maar verwijderd hier....
Lol. Geniaal om te lezen. Gewoon lachen om spam :d
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 17 jan 2007, 21:22
Haar andere hobby's hebben iets te doen met adult en webcams.
Poeh, pech hebben, heb ik dat weer gemist, zit ook te vaak met m'n snufferd in audio apparatuur te koekeloeren ben ik bang.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 17 jan 2007, 22:19
Da's ook een vorm van ont-spanning
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 19 jan 2007, 0:03
b_force schreef: ik vind de familie snapo ook typisch, maar dat zal wel een foutje zijn....
die is wel OK... gevalletje meervoudige aanmelding ivm niet ontvangen bevestigingsmail
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » za 20 jan 2007, 20:03
projtencom...
USA ?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 20 jan 2007, 21:51
en als je dan op z`n site kijkt staat er russisch of zo iets................!
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » vr 26 jan 2007, 15:36
henkjaaaaan !!!, ze doen et weer
softmanone
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » vr 26 jan 2007, 16:00
gone.....
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 05 feb 2007, 11:49
KISwena.....
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 05 feb 2007, 13:01
al weg
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » zo 11 feb 2007, 6:17
Visite:
covex_rp
Nancy Gould
Willie Jones
vigalas
Nelson Rutledge
Travis Kemp
Pablo Monroe
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 11 feb 2007, 12:46
Thanks Mario
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » zo 11 feb 2007, 20:09
Bradly Orr Mexico..?
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 11 feb 2007, 22:28
Que pasa ????
Joost
Berichten: 240 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 18:54
Locatie: omgeving Haarlem
Bericht
door Joost » ma 12 feb 2007, 10:11
MikebbKing???
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 12 feb 2007, 11:50
En we hebben Electra Dupuy......
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » ma 12 feb 2007, 12:52
Kun je niet gewoon iedere aanmelding handmatig verifieeren i.p.v automagisch. Dan ben je ook meteen van dat 60 seconden tot volgende reactie (waarom moet dat ook bij een edit ????) af...