Hallo
Een product die zeer goed is voor de kasten is G4.
Maakt waterdicht ik gebruik het in de modelbouw en niet duur.
Maar wel goedkope borstels gebruiken want daarna kun je ze niet meer gebruiken.Ze komen zo hard als beton.
Groetjes
Product Die zeer goed is voor boxen.
Moderator: Beheerdersteam
-
Tha_slughy
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 01 feb 2007, 12:31
G4
Hallo
Dat is een soort van componenten vloeistof.
Echt dat is een zeer goed product.
Is te verkrijgen bij modelbouw handel of special zaak van alle soorten twee componenten lijmen en vloeistoffen.
Ik maak je niks wijs hoor.
Maar doe het liefst buiten .
Ps- zeker niet binnen.
In Belgie is het makkelijk te verkrijgen hoor.
Ze maken er mee modelboten waterdicht.
Dat is een soort van componenten vloeistof.
Echt dat is een zeer goed product.
Is te verkrijgen bij modelbouw handel of special zaak van alle soorten twee componenten lijmen en vloeistoffen.
Ik maak je niks wijs hoor.
Maar doe het liefst buiten .
Ps- zeker niet binnen.
In Belgie is het makkelijk te verkrijgen hoor.
Ze maken er mee modelboten waterdicht.
