Hallo iedereen. Ik heb mij sinds vandaag toch maar geeregistreerd nadat ik al enkele weken dit forum zowat in het oog hou en voornamelijk veel lees hier

Maar nu ga ik binnenkort alleen wonen en had ik graag geweten wat ik het best kan doen om een "degelijk" setje samen te stellen .... M'n budged is voor de moment erg beperkt en wil niet iets dat SUPERhard knalt maar gewoon een mooi vol geluid me af en toe een stevige bass erin

Ik heb een oude maar naar mijn gedacht toch nog redelijk goede radio : Een panasonic SA-AK210. Deze zou ik graag behouden maar desnoods andere speakers en een versterker op aansluiten ... Gaat dit zomaar? En op welk moet ik allemaal letten?
alvast bedankt
mvg tommy
Ps. Ik gebruik mijn Stereo op het moment voor de radio (uiteraard

) maar is ook aangesloten op de PC en wil als ik alleen ga wonen ook nog het geluid van m'n Tv erop aansluiten indien dit mogelijk is ...