vigier schreef:Hi!
ziet er leuk uit! Volumeknop zou ik inderdaad nog wel wat aan doen, maar verder niet. Of wil je hem nog in een ander kleurtje gaan spuiten? Misschien andere kleur leds erin als je ze beter met je kast wil laten matchen?
Ligt het aan mij, of is het echt een heel compact versterkertje? 20cm breed ofzo?
Groeten! Joris
P.S. Al een idee waar je de knop vandaan gaat halen? Vind dat er op het gebied van afwerking van zelfbouwproducten maar weinig echt moois te vinden is. En als het er is, dan betaal je echt belachelijke prijzen

Dank! Leds kunnen evt. nog wel anders, al is het makkelijker om die ene led van de Gainclone gewoon groen te maken.

Het is inderdaad een heel compact verversterkertje ja; nog geen 18cm breed, 10cm diep en 5cm hoog. Wat betreft knoppen:
Dick Best. Maar om daar nou maar 1 knop te halen leek me zo nutteloos, wel leuke prijzen voor aardige knoppen. Kijk helemaal onder aan die pagina voor volledig metalen knoppen voor een euro.
Boppo84 schreef:Doetie ook nog een beetje goed waar je hem voor gemaakt hebt?
En wat is je volgende project?
Hij doet precies wat hij zou moeten doen! Versterken doettie trouwens nauwelijks; nog geen 1db. Verder vind ik 'm beter dan mijn vroegere buizen voorversterker en immers zat daar ook geen afstandsbediening bij.
Het volgende project is het opleuken van een oude Philips CD 417, al mee bezig en als het goed is krijg ik ook een paar B3S's om iets leuks mee te doen. Dat zal dan mijn eerste speaker projectje worden...