Op de DDIY2005 was er een zeer enthousiaste meneer die zelf een aantal magnetostaten had gemaakt. Nu vraag ik me af of er ergens op 't wijde web informatie over deze magnetostaten is te vinden? Ik heb al wat gezocht hier op 't forum en met Google, maar kan niks vinden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
DDIY2005, zelfbouw magnetostaat
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
bunky
Re: DDIY2005, zelfbouw magnetostaat
[quote="SSassen"]Op de DDIY2005 was er een zeer enthousiaste meneer die zelf een aantal magnetostaten had gemaakt. Nu vraag ik me af of er ergens op 't wijde web informatie over deze magnetostaten is te vinden? Ik heb al wat gezocht hier op 't forum en met Google, maar kan niks vinden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com[/quote]
Dat heb ik toen ook gezien leek mij erg leuk.
Die mijnheer heeft ooit het plan gehad om op HEAR een project op te starten.Is waarschijnlijk nooit van de grond gekomen.( te veel ruzie`s?)
Kijk daar eens in het archief, aldaar.
Hier een alternatiefje:http://www.dahlbergaudiodesign.se/engel ... ojects.htm
succes :D
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com[/quote]
Dat heb ik toen ook gezien leek mij erg leuk.
Die mijnheer heeft ooit het plan gehad om op HEAR een project op te starten.Is waarschijnlijk nooit van de grond gekomen.( te veel ruzie`s?)
Kijk daar eens in het archief, aldaar.
Hier een alternatiefje:http://www.dahlbergaudiodesign.se/engel ... ojects.htm
succes :D
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Simon Thijs,
Ja, dat waren tweeters, hij heeft er zelfs nog een presentatie over gegeven, wellicht dat jij nog ergens wat contactgegevens hebt van deze meneer?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ja, dat waren tweeters, hij heeft er zelfs nog een presentatie over gegeven, wellicht dat jij nog ergens wat contactgegevens hebt van deze meneer?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
