begint duidelijk wat te worden
Ik ben zeer zeer benieuwd hoe het verder zal gaan
Moderator: Beheerdersteam
Dat had ik ook overwogen, plexi front met een lichtslang achterin de kast.audiomanics schreef:Bijna zonde om er speakers in te doen.. Misschien een dikke plexiglas baffle.. Kun je toch nog naar binnen gluren..
Kees
terechte opmerking Sander.SSassen schreef:Hoeveel keer heb je de zak in de stofzuiger mogen verversen? Dat gaat altijd bijzonder rap met dit soort klusjes.
Heb ik ook nog een beetje inspraak of niet?? Corian... dat is het materiaal wat je voor Frontplaat moet gebruiken... Als je tenminste een front in de geest van de rest van de kast wenst..asterduc schreef:.De frontplaat komt waarschijnlijk in kunststof, maar dan wel zwarte volkern.
natuurlijk heb jij inspraak Kees,audiomanics schreef:Corian... dat is het materiaal wat je voor Frontplaat moet gebruiken... Als je tenminste een front in de geest van de rest van de kast wenst..
Kost wel iets meer maar dan heb je ook wat... Kun je nu zelf ook mooi je logo in frezen (toch? of heb je die truuk nog niet geleerd?)
audiomanics schreef:Oh ja een afzuiger... Kees
Meer daarover straks in het cnc frees topic.Boppo84 schreef:zoiets ziet er wel capabel uit:
l
Klinkt naar Trespa, behalve het sg dan.asterduc schreef:Feit is dat ze
- loodzwaar is, ik schat zo'n 2000 à 3000 kg / m³.
- zeer goed bewerkbaar (maar schuurstof is wel zelfontbrandbaar).
- zwart van kleur is met een witte afwerklaag.
- 20 mm dik is en 3.00 x 1.55 groot.
- 40 euro / m² kost (zou normaal over de 100 euro kosten).
Trespa ken ik niet, maar ik vraag het deze week na.richard schreef:Klinkt naar Trespa, behalve het sg dan.
Dat gaat wel lukken denk ik.richard schreef:Misschien een idee om het front zo in te bouwen dat het kan werken ten opzichte van de achterkast.
Silicone is voor sanitaire toepassingen en borst- en bilvergrotingen Kees! niet voor speakerbouw.audiomanics schreef:Panelen en kast met carroseriekit of een hele goede silicone kit verlijmen.
Kees
Nee, maar ik zal effe navragen bij RJ.audiomanics schreef:Ik heb je officiele gereedschap-aangever een PB gestuurd over het Corian.. Heb je dat gezien?
Kees
Ik gebruikte de naam silicone maar het spul wat ik bedoel is ook een soort carroseriekit, maar dan licht-bruin-transparant. De prijs ligt op het viervoudige van silicone-kit.. Ik dacht dat het van het merk Womi was.. Je kunt het verwerken als siliconekit (dus met een sopje glad strijken enzo.) Het blijft in ieder geval flexibel genoeg om krimp en rek op te vangen, het isoleert ook trillingen, hecht op nagenoeg alles (wat bij sommige lijmen weer niet het geval is als je gladde kunststoffen gebruikt). Het is heel duurzaam en zelfs overschilderbaar.. 't lijkt wel silicone dusasterduc schreef:Silicone is voor sanitaire toepassingen en borst- en bilvergrotingen Kees! niet voor speakerbouw.
Je hebt gelijk Richard.richard schreef:Klinkt naar Trespa, behalve het sg dan.asterduc schreef:Feit is dat ze
- loodzwaar is, ik schat zo'n 2000 à 3000 kg / m³.
- zeer goed bewerkbaar (maar schuurstof is wel zelfontbrandbaar).
- zwart van kleur is met een witte afwerklaag.
- 20 mm dik is en 3.00 x 1.55 groot.
- 40 euro / m² kost (zou normaal over de 100 euro kosten).