brom in versterker
Moderator: Beheerdersteam
-
willemhagenbeek
brom in versterker
Wie kan mij tegen een hobbyprijsje helpen om de brom uit mijn fender blues junior gitaarversterker te krijgen??? Het betreft een brom die aanwezig is wanneer de volumeknop op nul staat. De brom van deze buizenversterker is in het begin nog zacht maar wanneer hij een half uur aanstaat ongeveer verdubbeld.
Ik woon in Nunspeet
Bedankt alvast
Willem
Ik woon in Nunspeet
Bedankt alvast
Willem
-
willemhagenbeek
Heel vriendelijk en als ik eens in de buurt ben neem ik wel contact met je op mits het probleem nog niet verholpen is.
Toch blijf ik zoeken naar iemand in een straal van ongeveer 20 kilometer. Dit is iets handiger voor mij.
BvD
Willem
Toch blijf ik zoeken naar iemand in een straal van ongeveer 20 kilometer. Dit is iets handiger voor mij.
BvD
Willem
Laatst gewijzigd door willemhagenbeek op zo 28 jan 2007, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Contacteer:
Re: brom in versterker
ACN ... heb gelezen dat die club (na 10 jaar) ophoudt te bestaanrichard schreef:Ben je nog geen lid? Hier is vast ook wel iemand die je kan helpen.willemhagenbeek schreef:Ik woon in Nunspeet
In Amersfoort heb je dan nog Koch zitten:
http://www.koch-amps.com/
Bereid je echter voor op allesbehalve hobby-prijzen............
http://www.koch-amps.com/
Bereid je echter voor op allesbehalve hobby-prijzen............
-
willemhagenbeek
Re: brom in versterker
Als jij je band geplakt moet hebben wordt je dan ook gelijk lid van de nederlandse wielerbond?richard schreef:Ben je nog geen lid? Hier is vast ook wel iemand die je kan helpen.willemhagenbeek schreef:Ik woon in Nunspeet
- audiomanics
- Contacteer:
-
willemhagenbeek
Kan van alles zijn, ik ben hobbyist en hoef er dus niet van te leven.
Koch moet dat wel, dus die zal ws. een bepaald bedrag rekenen, ongeacht of het in 5 of 50 minuten is opgelost.
Bel ze anders eens en leg het voor, misschien valt het mee?
Ik kan zo ook niet even iets bedenken waar het aan zou kunnen liggen, moet het ding echt even zelf zien.
Ik weet verder zo gauw niemand in jouw buurt die je zou kunnen vragen, ze zitten allemaal verder weg.
Koch moet dat wel, dus die zal ws. een bepaald bedrag rekenen, ongeacht of het in 5 of 50 minuten is opgelost.
Bel ze anders eens en leg het voor, misschien valt het mee?
Ik kan zo ook niet even iets bedenken waar het aan zou kunnen liggen, moet het ding echt even zelf zien.
Ik weet verder zo gauw niemand in jouw buurt die je zou kunnen vragen, ze zitten allemaal verder weg.