hybride elektrostaten

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

gvy
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 15 mar 2006, 20:43

Bericht door gvy »

rho schreef:
Dit maakt veel duidelijk. Thanks!
Dat is de mijne, inderdaad :D
bedankt sphere

Op jouw link vind je trouwens de gedetailleerde beschrijving van de volledige bouw van mijn 4 panelen met veel fotomateriaal.( voor de geintereseerden)

2 panelen spelen ondertussen vrolijk in proefopstelling in de woonkamer.

Geert
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

gezien je ervaringen met het scheuren van de folie: misschien even een afrondfreesje langs de randen van de tafel halen?
gvy
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 15 mar 2006, 20:43

Bericht door gvy »

daniel schreef:
gezien je ervaringen met het scheuren van de folie: misschien even een afrondfreesje langs de randen van de tafel halen?
Dat kan zeker geen kwaad.
Ik heb echter wel rondom met een schuurflappenschijf 60 alle scherpe randen gerond en omdat mijn bovenplaat meubelpaneel is ( geperste vezelplaat met melaminetop) en daardoor de gladde top deels weg was , heb ik rondom nog eens afgetaped met papiertape.

De 2e keer was ik er echt over gegaan met de spanning hoor. Alles heeft zijn grenzen he.
Maar t'is allemaal in orde en de panelen staan mooi op spanning en spelen vrolijk

Geert
Gesloten