Hallo allemaal
Ik ga het gewoon maar eens proberen...een eigen luidsprekerkabel en interlinks maken. Ik heb wel eens een setje zelfbouw interlinks gehoord en dat klonk toch best wel erg lekker.
Maar nu ben ik eienlijk op zoek naar een adres waar ik zilver en goud draad zou kunnen kopen...wie heeft een idee?
Alvast bedankt.
P.s. als ik ga beginnen hou ik jullie op de hoogte.
Zilver/Goud waar te koop?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- audiomanics
- Contacteer:
Zilverkunst en ambacht [info@zilverkunstenambacht.com]
Deze beginnende goudsmid heeft voor mij heel mooi 18 karat gouddraad op dikte geleverd.. Hij was veruit de goedkoopste.. Je kunt 't ook bij Zuni proberen ( zuni [zuni@wanadoo.nl]) die was ook niet zo heel duur met zijn goud. Zilverkunst&Ambacht levert de legering 75%Au 15%Ag 10%Cu
Zilver(99,99% en 99,999%) in vele verschillende diktes bestel ik op eBay. Zoekterm daarbij wil wel eens "colloidal" zijn.. (verzilveren van objecten) Hiervoor betaal je veel minder dan hetzelfde zilver in de audiobranche.
Een aantal eBay-members waar ik in het verleden zaken mee gedaan heb:
missuswild, oooh_my_god en thesilvergenie
Als geld geen rol speelt levert Amplimo ook Siltech zilver met Kapton isolatie in een aantal diktes.
Conversietabellen van Gauge > mm kun je op het internet downloaden.
Kees
Deze beginnende goudsmid heeft voor mij heel mooi 18 karat gouddraad op dikte geleverd.. Hij was veruit de goedkoopste.. Je kunt 't ook bij Zuni proberen ( zuni [zuni@wanadoo.nl]) die was ook niet zo heel duur met zijn goud. Zilverkunst&Ambacht levert de legering 75%Au 15%Ag 10%Cu
Zilver(99,99% en 99,999%) in vele verschillende diktes bestel ik op eBay. Zoekterm daarbij wil wel eens "colloidal" zijn.. (verzilveren van objecten) Hiervoor betaal je veel minder dan hetzelfde zilver in de audiobranche.
Een aantal eBay-members waar ik in het verleden zaken mee gedaan heb:
missuswild, oooh_my_god en thesilvergenie
Als geld geen rol speelt levert Amplimo ook Siltech zilver met Kapton isolatie in een aantal diktes.
Conversietabellen van Gauge > mm kun je op het internet downloaden.
Kees