Jacco,dekkersj schreef:Oh, dus "iets" laten zien is belangrijker dan nuchter nadenken? Ik kan heel goed tegen tegengas, maar ik krijg niet het gevoel dat het gewenst is als ik tegengas geef. Die impulsresponsiemeting is niet valide en je kunt veel beter andere soort metingen doen om oa de frequentiekarakteristiek te meten.JeroenKV schreef:Zwaktebod! Je trekt veel in twijfel, maar komt zelf met weinig. Jeroen heet nu al meer laten zien van zijn testopzet dan jij in de gehele koper/zilver discussie.dekkersj schreef:Degene die hier oogkleppen op heeft ben jij Jeroen, en het wil maar niet tot je doordringen. Ik geef het verder ook op, ik kan mijn tijd beter besteden.
Groet,
Jacco
Je verwacht dat anderen van jou alles als waar aannemen, maar zelf kun je niet tegen een beetje tegengas. Leg gewoon eens uit waarom deze meting niet goed is en hoe het beter te doen. (Graag ook begrijpelijk voor minder techneuten) .
Men weet het veel beter dan ik, nou ja, bekijk het dan maar verder. Het voelt voor mij als een drama en ik kan mijn tijd beter besteden. Aan eigenwijze mannetjes heb ik een broertje dood.
Groet,
Jacco
Ik waardeer je bijdrage's zeer. Het is niet mijn bedoeling om jou sec te belichten als een zelfbevestigende wetenschapper. We leven een beetje in andere referentiekaders. Als ik het zelf hoor ben ik tevreden en vertrouw ik op mijn oren. Voor jouw daarentegen wil je dat graag gestaafd zien aan meetbare zaken. Dat is. En dat is ook oke. Maar verwacht niet dat iedereen jouw mening van wetenschappelijk staven aanhangt. En dat hij jouw refentiekader niet heeft betekent al helemaal niet dat jouw input niet wordt gewaardeerd. Ik waardeer het zekers wel. Mogelijk is het de manier van brengen van de boodschap dat mensen met verschillende referentiekaders aanstoot aan elkaar kunnen hebben. Meteen tegengas geven is soms al teveel als je het vanuit jou referentiekader doet, snappie? De wat meer pragmatische mens ziet idd liever dat er in ieder geval IETS praktisch is gedaan dan dat er eerst dagen over wordt gepraat en gediscusieerd. Maar goed dat is hun referentiekader, en niet het jouwe.
Nogmaals, verschillende kaders is goed, en je kunt elkaar aanvullen, ipv afvallen.
I Lof joe men!
Jan