Input kabeltje aan de connectorkant even opnieuw aanstrippen en snel solderen.
De binnenader maakt af en toe sluiting met de mantel.
Voeding voor P3A
Moderator: Beheerdersteam
kan het niet dat de binnenader een slecht contact met de aarde maakt? een contact met een vrij hoge weerstand, waardoor je een soort van spanningsdeler krijgt en dus lager volume?JuuL schreef:Maar als hij sluiting maakt dan komt er toch helemaal geen geluid door?
Als dat het geval is dan moet je juist het tegenovergestelde doen als ik zei(snel solderen ipv lang laten vloeien)
Een adertje van de mantel dat tegen de binnenader rust, of andersom, kan zich gedragen als een puntcontact diode.
Een heel slechte, ook nog.
Dat resulteert in een variabele, ongedefinieerde weerstand (eigenlijk een impedantie) die kraken, wegvallen of wisselende amplitude tengevolge kan hebben.
Dat moet je meermalen hebben meegemaakt om het te onderkennen.
Het is geen "harde" sluiting.
Een heel slechte, ook nog.
Dat resulteert in een variabele, ongedefinieerde weerstand (eigenlijk een impedantie) die kraken, wegvallen of wisselende amplitude tengevolge kan hebben.
Dat moet je meermalen hebben meegemaakt om het te onderkennen.
Het is geen "harde" sluiting.
