speakerunits

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

In veel gevallen dient die mega grote surround voor niks en is ie erg over-gedimensioneerd. Dat heeft als enig resultaat dat de Sd daalt en je minder output krijgt. Je doet je extra x-max zowat helemaal teniet.
(niet geldig voor alle woofers, maar wel voor vele)
Gebruikersavatar
SiR-ROUND
Berichten: 28
Lid geworden op: do 16 sep 2004, 6:09
Locatie: Noordbroek (Groningen), The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door SiR-ROUND »

8) Verklaart wel dat ik um zo lekker vind klinken...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

SiR-ROUND das inderdaad een mooie unit die Eton Xmax 14 mm is al behoorlijk hoor

Is is de constructie van de subwoofer kast dubbelwandig ??

Vertel, vertel zonder bracing en toch stevig ?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Há die Weidok! welkom hier.
Gebruikersavatar
SiR-ROUND
Berichten: 28
Lid geworden op: do 16 sep 2004, 6:09
Locatie: Noordbroek (Groningen), The Netherlands.
Contacteer:

Bericht door SiR-ROUND »

Hoi,

Er zit wel bracing in hoor, maar de kast zelf is dubbelwandig gemaakt op een hele slimme manier (courtesy of DDDAC)

http://www.dddac.de/op04.htm

Verklaart zichzelf redelijk met die pics...

Vanaf z'n site kun je ook het zaagplan downen.
Plaats reactie