meetsystemen

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
jw
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 09 jan 2005, 20:45
Locatie: Zuidplas

Bericht door jw »

Henkjan schreef:
of de Creative Soundblaster USB Audigy 2 NX
wordt door cams32 (heb ik m'n meetsysteem van) aanbevolen. (de de M-Audio FireWire Audiophile ook)

btw: je kan daar een compleet meetsysteem (software + mic) kopen voor 89 euri: http://cams32.de/shop/product_info.php?products_id=18
Henkjan, hoe bevalt de software en mic je? het lijkt redelijk goedkoop, een alles in 1 pakket voor 89 euro.
Is het ook in het engels/nederlands ipv duits?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

jw schreef:
Henkjan schreef:
of de Creative Soundblaster USB Audigy 2 NX
wordt door cams32 (heb ik m'n meetsysteem van) aanbevolen. (de de M-Audio FireWire Audiophile ook)

btw: je kan daar een compleet meetsysteem (software + mic) kopen voor 89 euri: http://cams32.de/shop/product_info.php?products_id=18
Henkjan, hoe bevalt de software en mic je? het lijkt redelijk goedkoop, een alles in 1 pakket voor 89 euro.
Is het ook in het engels/nederlands ipv duits?
werkt op zich goed, software is wel ff wennen; ik heb t op duits staan, weet ff niet of t ook in t engels werkt. minpuntje is wel dat het kastje dat ik er bij heb (PBOX-M) niet je van het kwa degelijkheid is, de aansluitingen naar geluidskaart, mic en amp gaan met die kleine zeg maar hoofdtelefoon stekkertjes en die dingen waarmee ze op de print zitten kunnen niet veel hebben.
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Beste Rho,
De Audigy NX USB geeft toch 2 volt rms aan de uitgang?
Dus geen versterker nodig voor metingen?
Plaats reactie