ik heb me vanavond met moeite kunnen registreren maar al met al met hulp van henk jan toch gelukt
mijn dank hiervoor!
na goed...ik zal me wel even goed voorstellen...
naja goed mijn voornaam is dus peter...roepnaam mogen jullie zelf verzinnen
ik ben vanaf mijn 15de bezig met audio..
waar ik voornamelijk eerst vooral geintreseert was in caraudio...
maar waar ik 4 of 5 jaar geleden toch wel een voor mij toen een leuke home hifi set had samen gesteld..
te weten..
Harman kardon avr 4500
Harman kardon dvd 25
Nad 912
2x dali bleu serie zuiltjes (5005 dacht ik)(gebiampt hk op mid nad op tweet)
en el cheapo surround set...(jbl scs 175)
niet echt al te excotisch maar ben er zeker wel tevreden erover voor wat ik er voor heb betaald..
maargoed nadat ik mijn rijbewijs had behaald..kwam de caraudio virus los..ben dan ook een vaste forum lid bij showyoursound.nl....
mijn caraudio install bestaat uit..
HU:alpine D310 (dvd speler + touch screen)
Dsp:alpine pxa-h701
tft extra:alpine m760
3x Micro presicion line driver`s
amp1: genesis dual mono
amp2: genesis dual mono
amp3: genesis dual mono
amp4: genesis Fourchannel
compo set voor bestaat uit..http://www.xetec.nl/pix/p6.jpg
xetec t-28 tweeter. gebaseerd op de 28mm Scan Speak D2904 tweeter
xetec P-6 mid. gebasseerd op een 15w Scan Speak revelator mid
xetec g4 mid. gebasseerd op een vifa speaker..
compo set achter(multimedia)
xetec t-26 tweeter. gebasseerd op vifa tweet
xetex g6 mid. gebaseerde op vifa speaker.
Sub laag
2x ground zero hydrogen 20x
eerder had ik een xetex 12`` sub die gebasseerd was op de 12`` xls sub van peerless.
maargoed nou heb ik toch min of meer besloten om voor home hifi te gaan..miss dat ik mijn revelator mid die ik al heb er voor kan gebruiken..maar wil hier wel eerst de juiste para`s erbij voor hebben..anders kies ik er toch gauw ervoor om de 18w revelator te pakken. en daar een mooie monitor boxje temaken. in samen werking met de scanspeak D3004/6600 tweeter.
miss dat ik ook een zuitje ga maken maar dat is nog niet helemaal zeker.
maargoed ik wil eigenlijks (heel) langzaam aan alles hier op een hoger nivo brengen..want ik wil ook een andere versterker gaan bouwen. en wel een buizen versterker..welke weet ik nog niet..maar in de elektuur staat een leuke single ended ampje...die ik miss wel ga bouwen..maar miss naar het volgen van dit forum dat ik wel op anderen ideeen kom..
en goed daarna heb ik ook meer wensen..
-daarna waarschijnlijk sparen voor een leuke platen speler...
-ook een goede cd speler..
-miss een buiz voorversterker gaan bouwen..
-verders wil ik ook wat doen voor de laagste frequentie`s...zit zelf te denken aan peerless sub`s.. en die dan miss te laten versterken door mijn hk avr 4500 amp...
en later wil ik de 4500 amp ook helemaal eruit werken..ben niet helemaal tevreden over de klank..(miss modificeren?)
over de nad 912 wel tevreden...en heeft me geen drol gekost..
en ik ben voornamelijk ook erg tevreden over mijn zuiltjes..daar zal ik echter de eerste tijd geen afscheid van kunnen nemen...
maargoed..hopelijk heb ik mij een beetje goed voorgesteld..iig genoeg leesvoer...
owjah een waarschuwing vooraf..mijn nederlands is echt beroerd..kan hier niks aan doen..ik kan het gewoon niet
grtz peter
