ik zie bij m'n berichten zowel een outbox als een sentbox? wat is nou t verschil? het zal toch niet zo zijn dat de berichten in m'n outbox nog niet verstuurd zijn ofzo? want dan hebben 3 mensen nog geen antwoord
Volgens mij zijn die berichten nog niet gelezen door degene aan wie je ze hebt gestuurd. Als je SP-2 hebt geinstalleerd houd die de pop-ups tegen en dan is het lastig om te ontdekken dat je een PM hebt. Is mij ook al een paar keer overkomen.
En dan ga ik gelijk maar even off topic... Ik krijg tegenwoordig geen notificatie meer als er een nieuw bericht is in een topic waar ik mij voor heb aangemeld. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen dat?
En dan ga ik gelijk maar even off topic... Ik krijg tegenwoordig geen notificatie meer als er een nieuw bericht is in een topic waar ik mij voor heb aangemeld. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen dat?
Dit viel mij gister ook op. Een aantal topic volg ik, maar de laatste paar dagen krijg ik geen notificatie meer. Als en een prive bericht is zie ik dat wel trouwens.
Ik zat net even te kijken naar m'n eigen topic waar notificatie aanstaat, echter stond nu het vinkje bij notificatie uit....Heb hem nu weer aan gezet...Vreemd dat ie uitstond...
ik zie bij m'n berichten zowel een outbox als een sentbox? wat is nou t verschil? het zal toch niet zo zijn dat de berichten in m'n outbox nog niet verstuurd zijn ofzo? want dan hebben 3 mensen nog geen antwoord
Je hebt ze wel "verstuurd" maar ze zijn nog niet gelezen als ze nog in je outbox staan. Zodra ze wél gelezen zijn staan ze in je sentbox.
Wil je nu dat PB's meer opvallen, kan je de "nieuwe berichten" medlin ombouwen naar een javascript alert() of confirm().
Da's mooi dat het nog werkt. Ik heb wel ontdekt, dat overal waar ik notificatie had aanstaan, nu de vinkjes uitstaan. Na de vinkjes her en der weer aangezet te hebben werkt het als vanouds. Waarschijnlijk is tijdens uitdat/aanpassing of iets, overal dat vinkje weggevallen...
Nog even klein testje gedaan qua mailboxen.
Als ik een mail aan mezelf stuur komt ie in de outbox te staan.
Zodra ik hem gelezen heb verplaatst ie zich naar de sentbox.
Soort controle of ie gelezen is dus. Grappig (en handig) om te weten.