Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
JuuL
Berichten: 2616 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38
Bericht
door JuuL » ma 01 jan 2007, 13:43
Wie banned die clown even? (Poten)
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 01 jan 2007, 13:45
Het lijkt wel een spam-attack momenteel...
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 01 jan 2007, 13:47
Ik kan er niets aan doen, kan alleen de admin. Maar mail is onderweg naar hem.
Edit: berichten zijn nu (op 2 na) handmatig verwijderd. IP nummer is bekend en zal asap op de blacklist komen.
Laatst gewijzigd door
Edo op ma 01 jan 2007, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
bunky
Bericht
door bunky » ma 01 jan 2007, 13:48
Leeuwarden schreef: Het lijkt wel een spam-attack momenteel...
Misschien werk voor een tijdelijke ballotagecommissie?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 01 jan 2007, 17:31
Wat is dat irritant zeg. Krijg je een bult notificaties binnen en dus ga je braaf kijken.... Volgens mij de derde keer vandaag. Wat mij betreft mag de overheid ingrijpen....
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » ma 01 jan 2007, 17:41
Het wordt inderdaad al bijna even irritant als al die keren dat ik voor niets naar de PC loop omdat er spam in mijn eigen mailbox is beland. Het schijnt momenteel op alle phpbb's een plaag te zijn, dus blijkbaar kan je niet eens meer een forum runnen zonder een berg mod's te installeren (tenzij je van directe registratie afstapt).
DualdudE
Berichten: 449 Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:
Bericht
door DualdudE » ma 01 jan 2007, 17:46
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 01 jan 2007, 17:48
Maar even een paar daagjes nieuwe inschrijvingen blokkeren?
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » ma 01 jan 2007, 17:51
Tis niet te doen vandaag. Heb al een half uur posts gedelete. Er blijven er komen.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 01 jan 2007, 17:52
Volhouden Bart! uiteindelijk win je! Ik weet het zeker!
En als ik helpen moet dan geef je maar een gil!
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634 Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi
Bericht
door KT88 » ma 01 jan 2007, 18:05
Alsjeblieft zeg, er is een complete spam attack aan de gang momenteel..........
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 01 jan 2007, 18:07
Jep, en de admin krijg ik even niet tepakken om het IP nummer te laten blokkeren....
Dus maar met de hand even weghalen.
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » ma 01 jan 2007, 18:09
Bart_M schreef: Tis niet te doen vandaag. Heb al een half uur posts gedelete. Er blijven er komen.
Niet normaal he? Is je teller de 50 al gepasseerd? En mocht je klaar zijn, vergeet dan niet om ook
dit bericht te verwijderen waarin iemand een quote van spam heeft opgenomen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 01 jan 2007, 21:22
Edo schreef: Jep, en de admin krijg ik even niet tepakken om het IP nummer te laten blokkeren....
Dus maar met de hand even weghalen.
sorry..... zit ook wel eens een dagje niet achter de PC. IP is geblokt, users verwijderd. aan de rest wordt gewerkt
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 01 jan 2007, 21:28
Hé... alle "groenen" zijn nu ook "wit"
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 01 jan 2007, 22:40
Leeuwarden schreef: Hé... alle "groenen" zijn nu ook "wit"
Jep...
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 03 jan 2007, 12:45
het was zojuist alweer raak. dit keer was ik toevallig er op tijd bij om het te stoppen.
als tijdelijk paardenmiddel heb ik de interval dat je moet wachten om een nieuwe post te mogen plaatsen verhoogd naar 1 minuut.
Laatst gewijzigd door
Henkjan op wo 03 jan 2007, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634 Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi
Bericht
door KT88 » wo 03 jan 2007, 16:11
Applaus voor de mods en beheerders, dit is echt boevenwerk hoor!
Wanneer komen er nu eens wettelijke maatregelen tegen dit soort ongewenste rotzooi?
JuuL
Berichten: 2616 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38
Bericht
door JuuL » wo 03 jan 2007, 16:31
KT88 schreef:
Wanneer komen er nu eens wettelijke maatregelen tegen dit soort ongewenste rotzooi?
Ben bang dat ze er wenig aan kunnen doen. En waar ligt de grens?
Idd applaus voor de mods die het hier opgeruimt houden!
vigier
Berichten: 677 Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat
Bericht
door vigier » wo 03 jan 2007, 20:47
Thnx mods! Dit is nou niet echt het leukste karweitje denk ik he....
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 03 jan 2007, 20:49
Valt mee. Kost klein beetje tijd en oplettendheid....
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » vr 05 jan 2007, 20:58
Er staat weer één. Davemitrr
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 05 jan 2007, 23:27
sietse schreef: Er staat weer één. Davemitrr
niet meer
bedankt voor de spot
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » za 06 jan 2007, 11:03
Henkjan schreef: het was zojuist alweer raak. dit keer was ik toevallig er op tijd bij om het te stoppen.
als tijdelijk paardenmiddel heb ik de interval dat je moet wachten om een nieuwe post te mogen plaatsen verhoogd naar 1 minuut.
Aha, vandaar. Ik moest ook even wachten eer m'n post kon editen. Maar als het om reden van spam-blocking is kan ik daar best mee leven. Prima werk!