TACT 2.2XP AAA

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Wijx

TACT 2.2XP AAA

Bericht door Wijx »

Ik zit me te orienteren op speakers volledig actief aansturen. De mogelijke kandidaten zijn de BSS microdrive en de TACT 2.2XP. De tweede is wat gebruiksvriendelijker, heeft roomcorrection en kan later makkelijker worden uitgebreid voor een 2.2 systeem, de BSS is wat meer basic en daardoor een stuk betaalbaarder. Versterkers blijven de UCDs.

Zou het de moeite waard zijn om over te stappen op een actief systeem? Op papier lijkt het me een hele mooie manier van muziek weergeven
fgroen

Bericht door fgroen »

Inderdaad. 8)

Voor zover ik weet is met de TacT alleen een 2-weg scheiding tussen subwoofers en satellieten mogelijk. Ik weet niet of je 2-weg of 3-weg speakers hebt?

Die BSS is een beetje oppassen: als het in de categorie Behringer valt, is het waarschijnlijk niet wat je zoekt.

Kijk ook eens bij www.groundsound.com .

Heb je ook nog een DEQX overwogen?
Wijx

Bericht door Wijx »

De nieuwe tact kan het volledig 2 weg filteren en ook hoog laag voor subwoofers. Ze adviseren zelfs monitoren met losse subs. daarom ook de 2.2XP, de buiten dat de oudere 2.0 een stuk slechter die kan niet actief filteren

BSS valt in de catagorie mooiste ooit gemaakt maar dat zijn apparaten van 4500 euro per kanaal. De microdrive in de instapper.

DEQX zegt me niets. Zal me er vanavond eens in verdiepen
Leeuwarden

Bericht door Leeuwarden »

Ik meen dat Jan-Peter het ook al over http://www.deqx.com had.
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”