Actief 2weg filter
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Contacteer:
Met een leuke geluidskaart meten dus
Wel opletten dat je geen hoge spanningen aanbied! Dus niet de output van je versterker erop aansluiten. Er zijn schematjes die je geluidskaart ervoor beveiligen (heb het niet gebruikt, ik heb erg uitgekeken).
Btw dit gebruik ik voor electrische metingen.
Voor acoustische metingen kan je bijv speakerworkshop proberen.
Topic wordt dus toch nog wel gelezen
Btw dit gebruik ik voor electrische metingen.
Voor acoustische metingen kan je bijv speakerworkshop proberen.
Topic wordt dus toch nog wel gelezen
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:JuuL schreef:Topic wordt dus toch nog wel gelezen
JuuL schreef:Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts![]()
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=300 !Marp schreef:Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:JuuL schreef:Topic wordt dus toch nog wel gelezen
JuuL schreef:Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts![]()
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
Oei, alweer een loze belofteZal binnenkort een betere foto bij normaal licht plaatsen