Actief 2weg filter

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

callum
Berichten: 6
Lid geworden op: di 28 nov 2006, 9:32
Locatie: Zaandam

Bericht door callum »

wat voor apparatuur gebruik je voor die metingen ? :evil:
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

callum schreef:
wat voor apparatuur gebruik je voor die metingen ? :evil:
Zoals gezegd, RMAA, 2e hit google :)
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Met een leuke geluidskaart meten dus :) Wel opletten dat je geen hoge spanningen aanbied! Dus niet de output van je versterker erop aansluiten. Er zijn schematjes die je geluidskaart ervoor beveiligen (heb het niet gebruikt, ik heb erg uitgekeken).

Btw dit gebruik ik voor electrische metingen.
Voor acoustische metingen kan je bijv speakerworkshop proberen.

Topic wordt dus toch nog wel gelezen :o
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

JuuL schreef:
Topic wordt dus toch nog wel gelezen :o
Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:
JuuL schreef:
Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts :lol:
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
:twisted:
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Marp schreef:
JuuL schreef:
Topic wordt dus toch nog wel gelezen :o
Ja joh, op een vraag van 1½ jaar terug zou je me nog wel een keer antwoorden, maar onder onderstaande belofte kom je wat minder gemakkelijk uit:
JuuL schreef:
Btw, die Peerless XXLS sub: GEWELDIG! écht een aanvulling voor de fronts :lol:
Ik heb er nog steeds geen fatsoenlijke foto's van gemaakt, ik zal eentje plaatsen van hoe hij er nu bij staat.
:twisted:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=300 !
Zal binnenkort een betere foto bij normaal licht plaatsen
Oei, alweer een loze belofte :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”