UcD van Van Medevoort

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Eerlijk gezegd zou ik wel eens een variant willen ontwerpen op de vM versterker, maar dan uitgevoerd als volledig gebalanceerde brugversterker, helaas zijn deze IC's niet leverbaar door Philips, of ergens anders. Ik neem aan dat vM geen hobbyisten van onderdelen gaat voorzien tenminste. De TDA8939 heb ik al eens in m'n vingers gehad, maar die ruist gewoon teveel, ook als je een nette comparator voorschakelt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

bunky schreef:

Ik kan wel tegen een stootje.

Sander Sassen ziet in een oogopslag dat de vM minder is.
Ik heb er naar geluisterd en kwam tot een andere slotsom.

De vM klinkt op zijn zachtst gezegd beslist niet minder. En heb de MA 240 dus gewoon aangeschaft.
En ingezet als eind versterker kan ik mij momenteel niets beter wensen.

Ook heb ik de Ma 240 naast enkele versterkers ( categorie 4/5 maal zo veel geld) gehoord en daar sloeg ie zeker geen modder figuur.

Rgds, Bunky.

p.s. mag misschien op lange tenen hebben getrapt? maar ben zeker niet uit op rellen.
Dan is wellicht mijn excuses op zijn plaats. Ik ging er vanuit dat er een welles nietes discussie op gang kwam. Veroorzaakt door een nogal ongenuanceerde post van iemand die nog niet bekend was op het forum.
Plaats reactie