Kees
Leuke poll op Hifi.nl
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Kees, die IS van bladgoud (niet verder vertellen hoor). Daarom klinken 5% weerstanden ook warmer dan 10% weerstanden. Het is dus grote onzin om 1% weerstanden te gebruiken, die klinken erg bruin.audiomanics schreef:Over weerstanden gesproken... Wat dacht je van de 5% tolerantie ring van bladgoud te maken.... Wedden dat het veel beter gaat klinken!!![]()
Kees
