Leuke poll op Hifi.nl
Moderator: Beheerdersteam
Leuke poll op Hifi.nl
Op het zo verguisde www.hifi.nl draait nu een poll over het wel of niet zelfbouwen.
Zoals het nu staat doet meer dan 40% van de lezers wel eens iets aan zelfbouw.
Als wij dus allemaal gaan stemmen zijn ze wel heel dom bezig om zelfbouw nog verder af te kraken.
Misschien hebben ze ook wel een exemplaartje van de Elektuur Audio Special te pakken gekregen. Zich verwonderd over al het moois daarin ... en de intentie voor de komende jaren in het voorwoord gelezen!
Zoals het nu staat doet meer dan 40% van de lezers wel eens iets aan zelfbouw.
Als wij dus allemaal gaan stemmen zijn ze wel heel dom bezig om zelfbouw nog verder af te kraken.
Misschien hebben ze ook wel een exemplaartje van de Elektuur Audio Special te pakken gekregen. Zich verwonderd over al het moois daarin ... en de intentie voor de komende jaren in het voorwoord gelezen!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Zeker nogal geschrokken.......... 
Overigens weet ik nog wel vanuit mijn "dealertijd" dat high end dealers een pesthekel hebben aan zelfbouwers.
Ik heb dat nooit begrepen.
Iemand die bijv. speakers bouwt maar geen electronica, zal, doordat hij met die speakers op een hoger plan komt, ook betere electronica/kabels etc. willen kopen.
En waar doe je dat anders dan bij.......een dealer?
(Chinese import even daargelaten, veel mensen durven die gok toch niet aan).
Overigens weet ik nog wel vanuit mijn "dealertijd" dat high end dealers een pesthekel hebben aan zelfbouwers.
Ik heb dat nooit begrepen.
Iemand die bijv. speakers bouwt maar geen electronica, zal, doordat hij met die speakers op een hoger plan komt, ook betere electronica/kabels etc. willen kopen.
En waar doe je dat anders dan bij.......een dealer?
(Chinese import even daargelaten, veel mensen durven die gok toch niet aan).
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Nu kun je ook niet verwachten van iedereen dat ze overal maar verstand van hebben.. Een paar plankjes laten zagen en in elkaar lijmen conform een bouwbeschrijving lukt ook niet iedereen.. Constructies die ik hier voorbij zie komen ontstijgen al heel veel mensen.. Knap solderen is aan nog minder mensen toe te vertrouwen... En dan nog de selectie die ook nog wat verstand heeft van electronica... dat worden er nog minder..
Voor de rest is er hifi.nl..
Hoewel hier het zelfbouwen vaak meer lijkt op het samen-bouwen waarbij ieder zijn opbouwende kritiek spuit bij de bouw of modificaties..
Nogmaals: een goede hobbieist (een groep hobbieisten)gaat verder waar een prof stopt..
Kees
Voor de rest is er hifi.nl..
Hoewel hier het zelfbouwen vaak meer lijkt op het samen-bouwen waarbij ieder zijn opbouwende kritiek spuit bij de bouw of modificaties..
Nogmaals: een goede hobbieist (een groep hobbieisten)gaat verder waar een prof stopt..
Kees
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Ik zou toch wat minder met je snufferd boven die frees hangen Kees, door al dat fijnstof of schadelijke dampen wordt je grammatica d'r niet beter opeen goede hobbieist (een groep hobbieisten)
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Gauw wegdoen dat online woordenboek, da's vast geschreven door allochtone Nederlanders die de inburgeringscursus niet met een voldoende hebben afgerond
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Staat ook erg verstopt, moest zelf ook weer zoeken maar bij deze:voodooless schreef:Heb je daar een linkje van, kan het niet vindenLeeuwarden schreef:Er staat op hifi.nl ook een bezoek aan Speakerland (5 pagina's lang zelfs)
Verder zie ik het ook als positief: Nee staat op 38%, en dat is dus de minderheid. Lijkt me een duidelijk signaal
http://www.hifi.nl/hivisit.php?id=182
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Het staat vrij groot rechts op de voorpagina, maar je zal er wel overheen kijken omdat het om een advertorial gaat voor een verre toekomst (07-12-3006).voodooless schreef:Heb je daar een linkje van, kan het niet vindenLeeuwarden schreef:Er staat op hifi.nl ook een bezoek aan Speakerland (5 pagina's lang zelfs)
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Och, dan kan je ze in ieder geval niet verwijten dat ze geen visie hebben...
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op vr 15 dec 2006, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
Digidoo
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 927
- Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Mja, wel gauw wegdoen. Maar die inburgeringscursus... Ik durf te wedden dat meer dan 75% van dit forum die cursus niet zou halen. Zoek maar even op Google, dan vind je vanzelf een linkje met een korte test. Inburgeringscursus kan je alleen halen als je een uber-nederlander bent ofzo. Rare verwachtingen heeft men van vreemdelingen...SSassen schreef:Gauw wegdoen dat online woordenboek, da's vast geschreven door allochtone Nederlanders die de inburgeringscursus niet met een voldoende hebben afgerond![]()
http://www.hardwareanalysis.com
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
