Elektuur Audio Special
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Kijk, da's leuk, zowat iedereen is nu voorzien van een exemplaar, dat doet me deugd. Nu ben ik uiteraard heel benieuwd naar de reacties.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
De dingen die ik intuitief doe, zijn blijkbaar ook goed te onderbouwen.dekkersj schreef:En wat zijn dat dan voor ervaringen?KT88 schreef:Artikel van Guido sluit lekker aan bij mijn ervaringen, dat geeft den burger weer moed
Ik ben niet zo'n ster in theorie, maar blijkbaar heb ik een soort van gevoel van hoe de dingen het beste in elkaar gestoken kunnen worden.
En dat gebeurt me steeds meer, en dat maakt me blij.
Dacht dat ik de enige was, maar die "afwijking" bevalt mij tegenwoordig ook wel. Lekker spannend weet je wel..KT88 schreef:De dingen die ik intuitief doe, zijn blijkbaar ook goed te onderbouwen.dekkersj schreef:En wat zijn dat dan voor ervaringen?KT88 schreef:Artikel van Guido sluit lekker aan bij mijn ervaringen, dat geeft den burger weer moed
Ik ben niet zo'n ster in theorie, maar blijkbaar heb ik een soort van gevoel van hoe de dingen het beste in elkaar gestoken kunnen worden.
En dat gebeurt me steeds meer, en dat maakt me blij.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Een andere positive ontwikkeling ten opzichte van de vorige special is dat de meeste ontwerpers per e-mail te bereiken zijn voor eventuele vragen. En nogmaals: ik vind het artikelen aanbod zeer gevarieerd. Uiteraard heb ik hem nog niet van top tot teen doorgelezen maar deze ligt de komende dagen, weken nog wel onder handbereik! Trouwens ook erg leuk om overal bekende namen op te zien duiken!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Als eindredacteur heb ik uiteraard een scherpe selectie gemaakt uit een aantal zeer talentvolle zelfbouwers, en ik ben erg tevreden met 't resultaat, zo zie je gelijk op welk hoog niveau zelfbouw staat in Nederland.Trouwens ook erg leuk om overal bekende namen op te zien duiken!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Het is natuurlijk erg handig om als eindredacteur verstand (understatement...) van audiozelfbouw te hebben. Ik heb het gevoel dat dat bij vorige uitgaven wel eens iets minder was. (gevaarlijke uitspraak?) Anyway, het is een bijzonder interessant blad geworden. Volgende keer nog iets over de bron en voor de liefhebbers een kabeltje en dan hebben we alles van begin tot eind gehad...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Jeroen,
Da's vreemd, je stond op de lijst, ik heb je zelf nog ge-emaild om je adresgegevens op te vragen, ik zal morgen even navraag doen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Da's vreemd, je stond op de lijst, ik heb je zelf nog ge-emaild om je adresgegevens op te vragen, ik zal morgen even navraag doen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Leuke uitgave van de elektuur,
Ik moet zeggen dit is ook de eerste die ik lees.
Ben wel benieuwd of er al mensen zijn die ontwerpen na gaan bouwen.
Ik zelf denk aan de golden ratio monitor van Jeroen_d. In combinatie met twee peerless xxls12 die ik al heb. Maar dat zal gezien de beschikbare tijd die ik heb nog wel even duren.
Ik moet zeggen dit is ook de eerste die ik lees.
Ben wel benieuwd of er al mensen zijn die ontwerpen na gaan bouwen.
Ik zelf denk aan de golden ratio monitor van Jeroen_d. In combinatie met twee peerless xxls12 die ik al heb. Maar dat zal gezien de beschikbare tijd die ik heb nog wel even duren.
Eindelijk hij is binnen. Ziet er mooi uit, werkelijk top. Ik vrees echter dat de ExtremA me toch iets te moeilijk word. Het afregelen van potentiometer P1 zonder belasting op de uitgang en met kortgesloten ingang op minimale DC-offset ga ik zonder verdere uitleg niet helemaal snappen. Misschien moet ik het eerst nog maar eens rustig lezen.
Co
Co
Vandaag ook hier(Ridderkerk) op de mat gevallen.
Nog niks gelezen maar wel ff doorgebladerd en dan is het toch wel erg leuk om zoveel bekende namen tegen te komen.Ik bewaar het lezen voor de dagen rond kerst (die ik zoals gewoonlijk in de trailer onderweg naar circuits in Zuid Spanje doorbreng om met m`n andere hobby bezig te zijn).
Nog niks gelezen maar wel ff doorgebladerd en dan is het toch wel erg leuk om zoveel bekende namen tegen te komen.Ik bewaar het lezen voor de dagen rond kerst (die ik zoals gewoonlijk in de trailer onderweg naar circuits in Zuid Spanje doorbreng om met m`n andere hobby bezig te zijn).
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
@Carlo: denk je wel aan je gehoorbescherming? 
--
Ik dacht de Elektuur wel bij een kiosk te kopen omdat ik de afschrijving op mijn afschriften niet kan gebruiken, maar vanavond bedenk ik ineens dat ik hier niet eens meer de gangbare luidsprekertijdschriften kan kopen sinds de NS de enige fatsoenlijke kiosk overnam. Knap balen dus.
--
Ik dacht de Elektuur wel bij een kiosk te kopen omdat ik de afschrijving op mijn afschriften niet kan gebruiken, maar vanavond bedenk ik ineens dat ik hier niet eens meer de gangbare luidsprekertijdschriften kan kopen sinds de NS de enige fatsoenlijke kiosk overnam. Knap balen dus.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Ajj...daar had Martin iets harder op moeten werken, zal hem misschien toch klanten schelen als ze zo'n onafgewerkte site aantreffen.Leeuwarden schreef:Ik heb overigens begrepen dat de site van www.mm-audio.nl (MiniMono) z.s.m. online komt.
www.speakerworld.nl is ook al semi-offline...Martin effe een tandje sneller joh
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
