Iemand heeft op een ander forum een post gezet waarin ie de reactie van Elektuur zette op zn vraag over het verzenden van de 'Special'. Blijkbaar worden die morgen maar verzonden naar de vooraf-bestellers. Nog even geduld dus
@ Sander S.; ik stuurde reeds 2 PM's i.v.m. het betalen via Paypal (of via gewone bankoverschrijving) en heb nog steeds niets terug vernomen, waarschijnlijk te druk met het beantwoorden van tientallen andere mails
@ Sander S.; ik stuurde reeds 2 PM's i.v.m. het betalen via Paypal (of via gewone bankoverschrijving) en heb nog steeds niets terug vernomen, waarschijnlijk te druk met het beantwoorden van tientallen andere mails
Ik stuurde je al twee PM's terug? Gaat er ergens iets mis misschien?
weet iemand of deze oplage echt een limiet heeft, of dat je hem over een maand nog kan (na)bestellen ?
anders sla ik nu ook mijn slag, ik hoef ehm alleen niet perse morgen te hebben (bij wijze van)
Iemand heeft op een ander forum een post gezet waarin ie de reactie van Elektuur zette op zn vraag over het verzenden van de 'Special'. Blijkbaar worden die morgen maar verzonden naar de vooraf-bestellers. Nog even geduld dus
Inderdaad, dat was ik. Zou de "Special" dus vanaf donderdag in de bus kunnen vallen.
Ik denk dat de TPG/TNT het erg druk heeft met kerstkaarten enzo, ik merk 't ook met zakelijke post enzo, alles is opeens een stuk trager. Zo stond ik gisteren een uur (!) bij het postkantoor in de rij om twee pakketten op te kunnen sturen, normaliter sta ik met vijf minuten weer buiten.
Is inderdaad erg geslaagd geworden. Ik waardeer vooral de goede beschrijvingen van de mooie LS ontwerpen.
Persoonlijk vind ik wel het artikel over de UCD versterker erg tegenvallen. Er wordt nl. "slechts" de eigenschappen van een bouwkit beschreven en in een zelfbouwblad verwacht ik toch minstens wel een schema.
@Wowly: je zult wel lezen dat volgens Rolph Smulders jouw Ref Monitors voorlopig nog niet in de open haard hoeven.
Siets: mijn ca. 30 jaar oude Edwin versterker haal ik nog steeds van tijd tot tijd voor buitenfeestjes van zolder. Moet hem waarschijnlijk zelfs binnenkort tijdje in de huiskamer neerzetten als mijn actieve LS worden verangen door passieve LS.
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op do 14 dec 2006, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Persoonlijk vind ik wel het artikel over de UCD versterker erg tegenvallen. Er wordt nl. "slechts" de eigenschappen van een bouwkit beschreven en in een zelfbouwblad verwacht ik toch minstens wel een schema.
Dat kan ik begrijpen, maar de besproken modules van Hypex zijn natuurlijk niet als bouwpakket te koop, en Hypex gaat niet uit de doeken doen hoe e.e.a. exact in elkaar steekt. Deze UcD modules, maar vooral de kit die besproken wordt, is uitermate geschikt voor mensen die wel zelf iets willen bouwen, maar verder geen (of weinig) kaas hebben gegeten van elektronica. Ook deze categorie kan dus hiermee uit de voeten, voor de elektronici onder de lezers is er de ExtremA, en daar heb je als zelfbouwer toch een flinke kluif aan.