Setje PC speakers CT-222

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
PN
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 21 jun 2006, 14:49
Locatie: Waddinxveen

Setje PC speakers CT-222

Bericht door PN »

Afgelopen weekend weer lekker bezig geweest.
Voor bij de PC wilde ik een paar speakertje voor een betere weergave van "ping" :lol:

Daarom het bestaande ontwerp CT-222 gemaakt met BB3.01 drivertjes. Alleen de BR poort aan de voorkant gemaakt omdat ze in een kast komen te staan.

De correctie netwerkjes wel gelijk gehouden. Als ik een fatsoenlijke meet mic heb wil ik dit nog eens nameten.

Dit was gelijk mijn eerste fineer projectje. deze kleine oppervlaktes vielen mij erg mee, alleen het afsnijden dwars op de nerf moet je heel voorzichtig doen, om afbrokkelen te voorkomen.

Daarna tweemaal in de blanke lak gezet en hier het eind resultaat.
Bijlagen
CT-222-1.JPG
CT-222-2.JPG
CT-222-3.JPG
CT-222-4.JPG
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

:shock: :shock: Heel erg netjes hoor!!!

Voor mij hoeft het echt niet groots te zijn om van te genieten!!! Nog sterker zelfs, ik ga ook met deze units aan de slag!!! Heb je nog meer piccies en metingen. Foto's van de bouw? Smullen!!!!!

Wowly
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

voor een bouwtekening:

http://oaudio.de/media/products/0032580001165311976.pdf

Ik ben ook zeer benieuwd hoe deze het aflegt tegenover een w3-871 oid ..
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Bericht door Ronald_1 »

Erg netjes gedaan zeg! :)

Zelf ben ik ook van plan om een dergelijk project te gaan doen om ervaring met fineren te krijgen.

En wat natuurlijk ook belangrijk is: hoe klinken ze?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ronald_1 schreef:
Erg netjes gedaan zeg! :)

Zelf ben ik ook van plan om een dergelijk project te gaan doen om ervaring met fineren te krijgen.

En wat natuurlijk ook belangrijk is: hoe klinken ze?
Zo breng je mij op ideeën :P.
Moet ook maar eens aan het fineren gaan :)
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

Mooi gemaakt 8)

Ik ga na de kerst ook maar eens beginnen met een stel PC speakers. Ik draai nu met een Skytronic 2.1 setje :roll:

Groetjes,

Barry
www.myfi.nl.tt
Gesloten