Voor bij de PC wilde ik een paar speakertje voor een betere weergave van "ping"
Daarom het bestaande ontwerp CT-222 gemaakt met BB3.01 drivertjes. Alleen de BR poort aan de voorkant gemaakt omdat ze in een kast komen te staan.
De correctie netwerkjes wel gelijk gehouden. Als ik een fatsoenlijke meet mic heb wil ik dit nog eens nameten.
Dit was gelijk mijn eerste fineer projectje. deze kleine oppervlaktes vielen mij erg mee, alleen het afsnijden dwars op de nerf moet je heel voorzichtig doen, om afbrokkelen te voorkomen.
Daarna tweemaal in de blanke lak gezet en hier het eind resultaat.
