Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels
Moderator: Beheerdersteam
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634 Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi
Bericht
door KT88 » vr 08 dec 2006, 19:23
De Postduif doet er nogal lang over vanuit Beek naar mijn gehucht, vrees ik.
Hopelijk morgen................
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » vr 08 dec 2006, 20:04
Ik heb ook nog niks gezien
.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » vr 08 dec 2006, 21:04
Idem hier....even wachten nog maar.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » vr 08 dec 2006, 23:39
Ach, dan heb ik zeker net weer mazzel gehad, nog heel even geduld dan, kan echt niet lang meer duren nu
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » za 09 dec 2006, 1:24
Hoi
Ik had hem vandaag al in de bus. Dank, het is een mooi blad geworden!
Groeten Roland
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 09 dec 2006, 17:59
ook al in de bus, is een net blad geworden. schitterend artikel over de Needle zeg
de rest moet ik nog lezen
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » za 09 dec 2006, 18:05
schitterend artikel over de Needle zeg
Je hebt er dan ook flink wat werk in gestoken, mag dan ook wel toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » za 09 dec 2006, 19:58
nog niks....niiiikss.....
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » za 09 dec 2006, 20:04
sietse schreef: nog niks....niiiikss.....
Idem hier
Roland schreef:
Hoi
Ik had hem vandaag al in de bus. Dank, het is een mooi blad geworden!
Groningen wordt weer voorgetrokken ...
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » za 09 dec 2006, 20:37
Yep, de hele dag voor de brievenbus gezeten. Noppes...
hilbren
Berichten: 259 Lid geworden op: vr 25 aug 2006, 9:11
Locatie: Oudewater
Bericht
door hilbren » za 09 dec 2006, 21:43
same here
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » zo 10 dec 2006, 23:18
niets gezien, geroken of gehoord, ik denk dat ik hem nog maar eens via de site bestel dan maar.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » zo 10 dec 2006, 23:53
b_force schreef: niets gezien, geroken of gehoord, ik denk dat ik hem nog maar eens via de site bestel dan maar.
Je bent blijkbaar niet de enige die 'm nog niet heeft. Ik heb 'm ook nog niet. Je moet wat meer geduld hebben: hij komt vast! Anders heb je er straks twee.
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » ma 11 dec 2006, 0:01
nou ehm ik heb ook niets betaald, ze zieden dat ik een brief kreeg oid, maar ik heb alleen andere suffe reclame gehad (of heb ik nou echt helemaal verkeerd gelezen
)
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 11 dec 2006, 15:38
Voorzover ik weet kon je hem bestellen via internet, en zat er een acceptgiro bij die je moest betalen. De distributie loopt niet in elk dorp of stad gelijk, ik verwacht hem pas op het einde van de week, want dan krijgt mijn vriendin haar margriet ook pas......
Wowly
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » ma 11 dec 2006, 17:12
Toch vreemd die distributie.
De HH heb ik altijd op de mat liggen precies de dag dat ie uit komt, en die moet dan ook nog eens uit Dld komen...
Nouja, ik hoop dat ik vanavond feest heb
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 11 dec 2006, 17:19
Vandaag in de bus:
Schoenenreus
Mitra
Etos
Trekpleister
Free Record Shop
De Harense Smid
Seats and Sofa's
MacMe
Perry Sport
Halfords
Leeuwarder Courant
Mega Vuurwerk
VBO Woongids
Epsilon Computer
Multivlaai
Gerans
Scheer en Foppen
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 11 dec 2006, 17:24
Hmmm, eerder Farnell even doorlichten vanavond...
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634 Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi
Bericht
door KT88 » ma 11 dec 2006, 17:36
Hier ook nog niets, maar ach, ik heb toch nog meer dan genoeg werk.......
Die ExtremA komt in het voorjaar wel aan de beurt denk ik
cve
Berichten: 2131 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer
Bericht
door cve » ma 11 dec 2006, 21:42
Hier ook al niets in de brievenbus. De stemming daalt en de spanning stijgt. Mijn vrouw begrijpt niet waarom ik ineens zoveel belangstelling voor de brievenbus heb. Dat wordt helemaal wat als ik die printjes ga bestellen....
Co
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » ma 11 dec 2006, 21:59
Je zou ook een hondje kunnen nemen en hem africhten om de post te brengen.
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » ma 11 dec 2006, 22:14
Weet je wel wat zo'n hondje kost? En dat elke keer opnieuw wanneer de Wehkamp-catalogus op de mat valt.
cve
Berichten: 2131 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer
Bericht
door cve » ma 11 dec 2006, 22:20
Nee, moet je ook mee wandelen, eten geven etc. Ik doe liever iets leuks.
Co
de vuilnisman
Berichten: 123 Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Bericht
door de vuilnisman » ma 11 dec 2006, 23:50
vandaag wel drie keer naar de brievenbus gelopen, best vervelend als je op drie hoog woont en geen lift hebt.
Hoop dat ie er morgen is ben in ieder geval erg beniewd, vooral leuk omdat er zoveel inbreng is van een aantal personen van dit forum.