kan ik er ook nog bij? Carlo heeft al aangeboden te rijden.
Lijkt me erg leuk om al jullie creaties te horen en zien. Ik heb helaas zelf (nog) niets om te laten horen, zou wel mijn Bouguerreau-speakers mee kunnen nemen.
Moderator: Beheerdersteam
Neem ze allebei mee.Montana schreef:MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?
Wie gaat er vanaf het westen van het land?? regio Amsterdam
Ik denk dat Montana dit vraagt omdat hij z'n set niet in één auto kwijt kan. Maar Carlo neemt natuurlijk ook z'n spullen mee...lepain schreef:Neem ze allebei mee.Montana schreef:MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?
Wie gaat er vanaf het westen van het land?? regio Amsterdam![]()
Ik kom vanuit het westen van het land: Driehuis, Haarlem, daarzo. Maar Carlo haalt me op.
Hallo Lepain,lepain schreef:Neem ze allebei mee.Montana schreef:MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?
Wie gaat er vanaf het westen van het land?? regio Amsterdam![]()
Ik kom vanuit het westen van het land: Driehuis, Haarlem, daarzo. Maar Carlo haalt me op.
Kappe nou!Martijn M schreef:Dus de apo's gaan tóch niet mee?
Ik stel voor dat we een stemming houden; meeste stemmen geldenIk ben VOOR het meenemen van de apo's
.
Ah, ik zit nu al twee uur kyuss te luisteren, maar ik heb er geen ceedees van. Die band is veelste oud, en het is moeilijk om die ceedees nog te bemachtigen! Ik neem wat qotsa mee, en arctic monkeys denk ik.Montana schreef:
EEN OPROEP AAN ALLEN!!!
NEEM CD'S MEE!!!![]()
Ben benieuwd wat iedereen thuis in de kast heeft staan.