Scan Speak 21W8553
Moderator: Beheerdersteam
Scan Speak 21W8553
Ik heb nu een paar 21W8553 op de kop getikt. En bij één is de rubber rand voor een klein gedeelte iet wat plat en één heel klein scheurtje (2 mm)
Dat platte is dat te maken? En dat hele kleine scheurtje kan je dat gewoon lijmen. Zal dadelijk een paar foto's maken.
Iemand verder ervaring met deze unit?
Hij moet voorlopig dienst gaan doen tot ca 80 - 100 Hz denk ik in een subkast.
Dat platte is dat te maken? En dat hele kleine scheurtje kan je dat gewoon lijmen. Zal dadelijk een paar foto's maken.
Iemand verder ervaring met deze unit?
Hij moet voorlopig dienst gaan doen tot ca 80 - 100 Hz denk ik in een subkast.
Dat platte zou ik me niet druk om maken, misschien heeft hij een tijdje op de rolrandgelegen en is deze wat vervormd. Na een tijdje en met wat oefening zou hij ook weer in zijn oude model terug kunnen komen.
Als de rolranden van rubber zijn zou je het scheurtje vanaf de achterkant kunnen lijmen met wat bizonkit en een dun stukje soepel stof dat je er over lijmt. Maak de reparatie het niet te stug, een beetje vingerspitzengevoel heb je wel nodig.
Als de randen van schuimplastic zijn zou ik oppassen met bizonkit.
Als de rolranden van rubber zijn zou je het scheurtje vanaf de achterkant kunnen lijmen met wat bizonkit en een dun stukje soepel stof dat je er over lijmt. Maak de reparatie het niet te stug, een beetje vingerspitzengevoel heb je wel nodig.
Als de randen van schuimplastic zijn zou ik oppassen met bizonkit.
Dat is een goeie. Ik ga alles eerst een uitproberen.richard schreef:Als het project lukt kun je altijd overwegen om er bij Audiolab nieuwe rolranden op te laten zetten.
Mijn eerste gedachte is dan ook om uiteindelijk naar het originele ontwerp te gaan.
Specs geven ook aan dat 'ie beter is om in het onderste laag te gaan functioneren. Ik heb het dan over de 21W8555-01.
Wat voor lijm zou ik het beste kunen gebruiken om dat foam te plakken?