Hallo mensen,
Ik kan een CD speler kopen voor 45 euri. Dat is een pioneer met als "loopwerk" een soort draaitafeltje. Ik wil een speler in mijn hobby ruimte zodat ik niet steeds met die zware kasten twee trappen af en weer op moet.
Mijn vraag of iemand slechte ervaringen heeft met dit type spelers, vooral betreffende de laser. Had ooit een Sony en dat was een ramp.
Sietse
Pioneer CD speler tweedehands
Moderator: Beheerdersteam


