Dat is allemaal leuk en aardig, maar het idee van een goede I/V converter is dat ie 0 Ohm aan Zin heeft. Nu heeft ie van mij 40 milliOhm en dan denk dat 1 a 2 nF niet veel zoden aan de dijk zet. Eerder 150 uF.SSassen schreef:Zometeen even wat simulaties van wat er gebeurt met HF stoorsignalen, maar eerst even een aanvulling op de opmerking die ik eerder maakte richting Jeroen over het plaatsen van een condensator parallel over de uitgang van de DAC. Hieronder meer informatie hierover uit een datasheet van Analog Devices
AD797 datasheet, HF shunting
http://hardwareanalysis.com/images/arti ... /11913.gif
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Groet,
Jacco


